söndag 23 februari 2014

Ibland finner man de rätta orden..

Jag har funderat mycket senaste tiden, förhoppningsvis så har jag blivit lite klokare men plötsligt slog jag upp en bok på måfå och läste några meningar som var precis exakt vad jag behövde läsa där och då. Det kändes nästan som magi. När man undrar över meningen med olika saker som händer och har lätt för att utgå ifrån att allting går emot en så kan man vända på steken och fråga sig; Hur kan det också vara? Det öppnar upp för nya kreativa lösningar och blicken lyfts från marknivån mot horisonten igen. Att utgå ifrån att "världen vill mig väl" ger en känsla av att leta efter just de tecknen. Boken heter Let go och författaren heter Emma Pihl. Den är riktigt bra skriven och gav lite ny inspiration som jag delar med mig av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Det är uppskattat!