onsdag 5 december 2012

Det känns lite ensamt i kväll..

Jag vet inte riktigt varför, men jag känner mig ensam i kväll. Så där ensamt ensam. Jobbig känsla. Jag har min älskade prickiga vallhund runt fötterna och vi gillar att vara tillsammans men det räcker inte riktigt..jag saknar mänskligt sällskap. En vän att vara med, en famn att krypa in i eller nåt roligt att göra tillsammans med andra. Det kom som en blixt från ovan den där ensamma-känslan i kväll.
Det var länge sen sist.
Får försöka ta hand om mig själv lite extra i kväll. Dricker en mugg glögg. Hoppas ni har det bra?

2 kommentarer:

  1. Det kommer väl bara så där, när man minst anar det! Du får nätdejta! Kram på dig... Igår kväll såg det ut som du bloggat hundra inlägg, bara dina kom upp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram! Oops det berodde nog på att jag slog ihop min gamla blogg med min nya...*pinsamt* Ha det bra!

      Radera

Skriv gärna en kommentar! Det är uppskattat!