måndag 3 mars 2014

Datorerna har sin egen logik ibland..

Plötsligt får jag ett meddelande att kolla in min blogg för det är något med uppdateringarna som inte stämmer riktigt.. Nojig som jag är att drabbas av nån Bajsmannen så surfar jag genast in och kollar vad som hänt. Häpen upptäcker jag att min förra blogg www.frokenhenriksson.blogspot.se har slagits ihop med min nuvarande www.rinasballerinor.blogspot.se Jag fattar nada. Och lika bra är väl det :) Det lustiga är att jag funderat på min gamla blogg som jag tycker hade mer inspiration (för att livet såg annorlunda ut då)
Än kan mirakel ske! Vad roligt att ha dem tillsammans. Välkomna in! Och förlåt å teknikens vägar alla ni som fick massor av uppdateringar *pinsamt*

Carpe Diem!

3 kommentarer:

  1. Det är mer de här uppdateringarna jag menar, som kommer i mängder!
    Review PineBush PINE30824 Terracotta Peanut Feeder
    Dawna Donita Williams på rinasballerina - 4 timmar sedan

    *Best Price PineBush PINE30824 Terracotta Peanut Feeder Reviews*Are you looking the best price for *PineBush PINE30824 Terracotta Peanut Feeder*and you want to get great deals & best buy this product? Or you want to find some reviews from people who have used this product before you buy it? You are at the right place. I'll give you some tips before you decide to buy *PineBush PINE30824 Terracotta Peanut Feeder*. So you are not disappointed after buying it and in accordance with the product you need. You can also find price comparisons from sellers, so you really get the best price cu... mer »

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad konstigt ^^ Som spam? Måste kanske sätta kommentarsgranskning ..

      Radera
  2. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Det är uppskattat!