onsdag 18 september 2013

Dagar i ullunderställ

Jag blev så förälskad i den här vackra älvan som stod i ett skyltfönster att jag rusade in och köpte den direkt. Den är så fin. Hon gör sig inte riktigt rättvisa på bild för man ser nästan inte glittret på henne, de spröda vingarna, pälspuffen och Lotusblomman hon har i handen men jag ville ändå visa upp denna. Hon står på köksbordet som en påminnelse om att lita till sin inre röst och våga se magin i vardagen..


Jag tycker inte om hösten. Den fyller mig med vemod. Mörkret lägger sig som en grå filt och den kalla krispiga luften får mig bara att frysa. Har varit snäll mot mig själv och klickat hem ett ullunderställ som ärligt talat kostade skjortan men verkar vara värt vartenda öre. Mitt nya favoritplagg i höst.



 


Så här ser det ut, hemklickat från outnorth.se
Ha det gott!
Vi hörs!
 

8 kommentarer:

  1. Härlig färg på understället! Bra att du köpte älvan när du så gärna ville ha den! Alltför sällan man gör så!
    Jag gillar inte heller hösten, bara om den är sol och hög klar luft. Då går det ann. Men mörkret är tråkigt!
    Så kul med ett inlägg från dig och tack för kommentaren hos mig! Bara bra med mig! Hoppas samma med dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du gillade färgen. Skönt att höra att det finns fler som inte gillar hösten. Håller med om att soliga dagar kan vara fina men regn och mörker gör en bara deppig. Vi hörs!

      Radera
  2. Älvan är underbar. Så roligt att se ett litet "livstecken" från dig. Kram.

    SvaraRadera
  3. Du kommer att vara riktigt snygg i ditt underställ! Tack för titten! njut av den underbara älvan <3 Kram

    SvaraRadera
  4. Älvan är ju hur söt som helst. Vad gäller understället måste jag nog börja fundera över om jag inte oxå behöver ett. Men ull.... kliar det inte?

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Det är uppskattat!