måndag 12 november 2012

Retrokök i färg, ger energi.

 
 
Jag har inrett mitt "nya" kök i retro. Det blev färgglatt med hög mysfaktor. Vågade prova nya lösningar och det blev en häftig mix av gammalt och nytt. Diskduken har varit täcke till docksängen..Den gula plastbrickan har hört till en barnservice och passar perfekt att använda som bricka även nu..
 
 
 
 
 
 
Ett av mina favoritskåp, ett gammaldags skafferi med många hyllor..

 
Tänkte först plocka bort köksskåpsluckan men det passade inte riktigt så jag klistrade upp hyllbårder i stället för att piffa upp de gamla skåpen.. 
 
 
 
Den här retroinspirerade vaxduken blev jag galet förälskad i och var bara tvungen att klicka hem från nätet.. 
 
 

 

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. vad glad jag blir att du tycker det - tack!

      Radera
  2. Gud vad fint och inspirerande! /Anna

    SvaraRadera
  3. Åh vad mysigt. Trycker på gilla knappen flera gånger om :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack <3 Fånga-dagen-hjärtat har sin givna plats i vrån :)

      Radera

Skriv gärna en kommentar! Det är uppskattat!