lördag 1 september 2012

Första september

..och första riktiga höstdagen. Nu är det höst vare sig man vill det eller ej. Jag kämpar på med att bo bland flyttlådor, snart, snart så är det klart och jag kan flytta in på riktigt. Det ser jag fram emot. Jag kikar på inredningssidor och samlar på inspiration. Har beställt byrån Bastian som kommer på tisdag. Den ska stå i hallen..

 
Byrån Bastian från jysk.se snart i hallen hos mig :)
Det har varit lite dålig uppdatering här pga flytten då datorn ligger nedpackad och kamerasladden ligger nånstans i nån låda..
Men nu börjar det gå framåt! Hoppas allt är bra med er alla där ute i bloggvärlden!
Vi hörs!

4 kommentarer:

  1. Snygg, enkel och stilfull byrå :)
    Tur vi har andra kanaler när bloggandet inte fungerar... Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar byrån. Och visst är det fint att vi har andra kanaler att umgås på :) Kram!

      Radera
  2. Riktigt snygg byrå!
    Hoppas alla kartonger snart är uppackade så att du kan boa in dig riktigt ordentligt i ditt nya boende!
    *kram*

    SvaraRadera
  3. Tack! Det blir mysigt och något att se fram emot i höstmörkret! Kram!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Det är uppskattat!