tisdag 28 februari 2012

Snart

Jag har fortsatt med mina yogaövningar på morgonen och det är underbart att känna skillnaden. Men det får allt bli en annan olja än Sesamoljan framöver...

Den har en lite jobbig lukt som påminner om härskna jordnötter.. Lite synd för just Sesamolja skulle vara bra för kroppen.

I dag har solen gassat från klarblå himmel och tempen visade -5. Snart är det dax för korvgrillning..

Mobilfoto
och snart, alldeles snart är den näst värsta månaden på hela året över *give me five!*

8 kommentarer:

  1. Halleluja moment för att mars är i antågande. Gillar korvgrillningen. Varför just HotDogs när det finns falukorv ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med :) Jag är en riktig korvoman ;)

      Radera
  2. I give you five! Min frusna själ börjat tina...
    Om du och Dundra kommer ner till min i södern ska vi handla korv på korvhuset och grilla - underbara smakupplevelser!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter härligt :) En fin dag önskas!

      Radera
  3. Håller med dig om oljan. Den har lite jobbig lukt. Fick lära mig att den skulle vara så bra när jag gick på massageutbildning. Men jag föredrar vanlig barnolja.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok :) När jag gick massagekursen så använde de Lavendelolja - en fruktansvärt jobbig lukt som jag bara inte klarar av.. Håller med om att doftfria "vanliga" oljor är de bästa :)

      Radera
  4. sesamolja har jag aldrig provat. jag kör med olivolja som nattcreme i ansiktet.
    kram på dig och en vacker dag önskas :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Olivolja är bra! Den brukar jag oxå använda då och då :) Önskar dig en toppenfin dag!

      Radera

Skriv gärna en kommentar! Det är uppskattat!