måndag 18 juli 2011

Filmtajm!


När kvällarna börjar skymma och regnet piskar mot fönsterrutorna och man börjar känna på sig att det snart blir höst är det mysigt att krypa upp i soffan och se på film. Det var så länge sen!! Förut hade jag jättebra koll på filmer och skådisar men nu ligger jag hjälplöst efter. I kväll hyrde jag filmen "CLICK". Den var lagom umderhållande men med en allvarlig underton. Helt klart sevärd!
Filmtips mottages tacksamt! Vilka filmer brukar ni se? Skräckisar? Drama? Romantik? Komedi?

Ps. Bild snodd från nätet..Ds.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Om du lyckas få tag på den tycker jag du ska se Adams Äpplen. Tragikomiskt... skrattade så jag tjöt för ett par år sen

    SvaraRadera
  2. kolla med inna!!!
    hon är världens filmfreak och har säkert massor med tips.
    ha en bra dag - vad står på schemat?
    jag ska göra... inte mycket...
    läsa hoppas jag jag finner ro till.
    kram till min älskade norrländska väninna ♥

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Det är uppskattat!