söndag 29 maj 2011

Gilla

3 kommentarer:

  1. Facebook e nästan lika bra som att blogga. Många vänner/bekanta finns så långt borta. Å tänk så många nya härliga människor man får lära känna. Passar mig utmärkt som inte är en gå-på-krogen-människa

    SvaraRadera
  2. Jag har varit med på facebook i exakt 2 år nu och haft lite blandade åsikter om det. Men jag kan verkligen hålla med om att det är ett fantastiskt sätt att återknyta kontakten med folk som bor en bit ifrån en, gamla vänner man tappat bort kan bli som nya o även gamla kompisar man känt som man inte alls umgåtts med kan visa sig vara helt underbara vänner och förstås även nya bekanta! Efter att jag rensat bort några som jag inte kände mig bekväm med så tycker jag det mest är positivt men, förstås, jag uppskattar nog allra allra mest att umgås i samma rum o göra saker i hop, prata, skratta, ögonkontakt o kroppsspråk. Men Facebook är helt klart ett socialt nätverk. Bara man inte fastnar där hi hi

    SvaraRadera
  3. åsså jag då... som inte tycker om folk...
    fast er två skulle jag kunna adoptera eller åtminstone prenumerera på ♥
    love u girls.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Det är uppskattat!